Felanmälan
Vår tekniska förvaltare Nabo tar emot alla felanmälningar. Ordinarie arbetstid 07:00-16:00. Övrig tid hanteras av Jourservice till xtra kostnad.
Web: https://nabo.se/felanmalan
E-Post:
Telefon: 010-288 00 26
Vid akuta fel, som vattenläckor: ring Nabo.
Fast i hissen - Håll in larmknappen i 10 sekunder så får ni direkt telefonkontakt med Hissjouren som larmar tekniker. Fel på hissen när du inte sitter fast - kontakta Nabo.
Fastigheten är försäkrad hos Stockholms Stads Brandförsäkringskontor. Har du problem med skadedjur kontakta någon i föreningens Fastighetsgrupp eller Anticimex direkt på telefon 075-245 10 00.
Passersystem, porttelefon
Vid förlorad eller spärrad nyckelbricka, behov av fler nyckelbrickor, för ändringar i porttelefon kontaktas säkerhetsgruppen genom e-post
KabelTV
Vid fel på din kabel-tv kontaktar du Tele2, eller ringer kundservice på telefon 90 222 vardagar 08-19, lördagar 09-15.
Kabel-TV har du om du ansluter din TV eler Digitalbox med en koaxialkabel med rund antennkontakt.
IP-TV
Har du problem med IP-TV kontaktar du Sappa TV på hemsidan, eller ringer kundservice på telefon 0774 - 444 744, 8-22 alla dagar
IP-TV har du om du ansluter din digitalbox med en nätverkskabel till din router och en hdmi kabel till TV'n
Bredband
Vid fel på bredband kontaktar du Bahnhof, 010-510 00 00 vardagar 8-19, helger 10-14.30.
Kolla gärna vår info om anslutningen på vår sida om TV internet och telefoni